02 Temmuz 2021

Timur Selçuk 75 Yaşında




 
 


Süzülüp mavi göklerden yere doğru
Omuzuma bir beyaz güvercin kondu
 Aldım elime, usul usul okşadım
Sevdim, gençliğimi yeniden yaşadım
Bembeyazdı tüyleri, öyle parlaktı Açsam ellerimi birden uçacaktı
Eğildim kulağına; dur, gitme dedim
Hâreli gözlerinden öpmek istedim
Duydum; avuçlarımda sıcaklığını Duydum; benden yıllarca uzaklığını
Çırpınan kalbini dinledim bir süre Ve uçmak istedim onunla göklere
Ak güvercinin iri gözleri vardı Güzelliğinden fışkıran bir pınardı
Soğuk sularından içtim, serinledim Çağlayan bir nehrin sesini dinledim
Belki buydu sevmek hayat belki buydu Işıl ışıldım, gözlerim dopdoluydu
Bir nağme yükseldi sevinçten ve hazdan Bir nağme yükseldi, güzelden beyazdan
Uzattı sevgiyle pembe gagasını Birden öğrendim hayatın mânâsını
Kaderde sevgiyi sende bulmak varmış Seninle bir çift güvercin olmak varmış