Nesillerin iyi dünya vatandaşları olmalarını istiyorsak, onlara sadece okumayı ve yazmayı öğretmekle yetinmek yerine, eğitimlerine etik ve insani değerleri dahil etmeliyiz...Hanan Al-Hroub, 2016 Küresel Öğretmen Ödülü Sahibi
Altmış derslik bu program, çocukların okula adım attıkları andan mezuniyetlerine kadar, bağımlılık, çeşitlilik ve ortak insanlık değerlerine dair zihinlerini kademeli olarak açacak etkinlikler yoluyla, küresel vatandaşlık bilinciyle hissetmeyi, düşünmeyi ve hareket etmeyi öğrenebileceklerini göstermektedir. 17 Sürdürülebilir Kalkınma Hedefiyle ilişkili hale getirilmiş bu öğretim programı, insani koşulların iyileştirilmesi ve gezegenimizin korunması sorumluluğuyla hareket eden, odaklanmış, anlayışlı ve adanmış yeni kuşak liderler yetiştirmek için pratik bir rehber sunmaktadır...Irina Bokova, UNESCO Genel Müdürü
Bir eğitimcinin görevinin en temel bileşeni öğrencilerini farklılıklarla dolu ve birbirine bağımlı bir dünyada başarılı olmaları için hazırlamaktır. “Dünyayı İyileştirmek için Öğrencileri Altmış Ders ile Güçlendirmek”, anaokulu evresinden lise mezuniyetine kadar bu çalışmanın amaca yönelik olarak hayata geçirilmesine inanan eğitmenlerin yalnız olmadıklarının bir kanıtıdır. Bu kitap, öğrencilerimizin dünyalarını genişletecek ve toplumsal ilişkilerini, öz-düşünümlerini ve hayal güçlerini gerçek birer sorun çözücü olmaları yönünde geliştirecek önemli bir eğitim aracıdır. Böylece eğer evrenin ahlaki terazisinde adalet, barış ve mutluluğun ağır basmasını istiyorsak, ortaklaşarak harekete geçme sorumluluğumuzun ve hepimizin aynı dünyanın vatandaşı olduğumuzun bilincine varacaklardır...Lily Eskelsen Garcia, Ulusal Eğitim Derneği Başkanı
Fernando ve öğrencileri, deyim yerindeyse dünyayı değiştirmenin yol haritasını çıkartmışlar. Derinlikli olduğu kadar tutkulu, basit olduğu kadar da anlamlı bir sonuç elde etmişler - eğitimin dönüştürücü gücünü keşfetmek ve daha ileriye götürmek isteyen herkes için istisnai bir kitap...Fakülte Dekanı Jim Ryan ve Profesör Charles William Eliot, Harvard Lisansüstü Eğitim Birimi
Dünyayı anlayan, değerini bilen ve daha iyiye götürmek için ortaklaşa çalışabilecek dünya vatandaşları yetiştirmeyi tutkuyla amaç edinmiş okullara yönelik pratik ve kolay erişilebilir içeriğiyle yüksek kaliteli, mükemmel bir kaynak. Bu kitap, öğretmenlerin ve öğrencilerin dünyayı uzaydan bakarcasına geniş bir perspektiften kavramalarına ve herkesin küresel toplumun bir parçası olduğunu fark etmelerine yardımcı olacaktır...Colleen Henning, Bilim Bölüm Başkanı, St. John’s Üniversitesi, Güney Afrika
Küresel ortamdaki güncel gelişmeler, uluslar ve toplumları bölen fay hatlarındaki çatlakların yol açacağı tehlikeler konusunda bizi uyarmaktadır. Küresel vatandaşlık hiçbir dönemde bu kadar gerekli olmamıştı. Fernando, Harvard’daki parlak bilim insanlarından oluşan ekibiyle, küresel zihniyete sahip yeni nesillerin inşa edilmesiyle ilgilenen herkes için elzem olan bir öğretim programına dair kaynakları bir araya getirmiş. Resmedilen 13 adım zekice sentezlenmiş, basit olduğu kadar da tazeleyici...Oon-Seng Tan, Yönetici, Ulusal Eğitim Enstitüsü, Nanyang Teknoloji Üniversitesi
Ben ne Atinalıyım ne de Yunanlı. Ben bir dünya vatandaşıyım”. Sokrates’in sürdürülebilir bir evren kurmayı hedefleyen kavrayışı, aşamaları gösteren, ilham veren ve pratik bir rehbere ustaca tercüme edilmiş. Hayali ders planlama fikirleriyle dolu ve dünya vatandaşlığı eğitimi için tüm öğretim programı alanlarından ve yaş gruplarından öğretmenleri besleyebilir. Öğrencilerinin, hepimizin dünyada görmek istediği gibi “Değişimin Kendisi” olmalarını hedefleyen tüm eğitmenlere yönelik nadir ve elzem bir araç,"...Aggeliki Pappa, “Disleksiyi Seviyorum” EFL Okulu Kurucusu ve CEO’su, 3DlexiaCosmos NPO Başkanı, 2016 Küresel Öğretmen Ödülü ilk 10 Finalisti
Fernando Reimers öğrencileriyle birlikte, dünyanın neresinde olursa olsun tüm eğitimcilerin mutlaka okuması gereken bir kaynak üretmiş. Öğrencilerin gücüne inanan, dünyayı iyileştirmek için okulunda dünya vatandaşlığı eğitimini geliştirmek isteyen eğitmenler; bu kitap sizin için...Hiroshi Kan Suzuki, Eski Milli Eğitim Bakanı, Japonya Eğitim Bakanlığı Japon Bakan Müşaviri, Profesör, Tokyo Üniversitesi
Bu kitap sayesinde, öğrencilerimin dünya vatandaşı olmaları hayalim gerçeğe dönüştü...Joe Fatheree, 2016 Küresel Öğretmen Ödülü ilk 10 Finalisti, NEA 2009 Eğitimde Mükemmellik Ulusal Ödülü, 2007 İllinois Yılın Öğretmeni
Bu kitap, günümüzün sorunlarıyla ilişkili bir eğitim öğretim programını oluşturmak isteyen öğretmenler için bir rehber. Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri ile uyumlu pek çok işlevsel ders önerisiyle, okulları dünyaya açmanın en iyi yolunun öğretmenlerin işbirliğinden geçtiğini kanıtlıyor. Öğretmenler burada her sınıf için farklı konuların işlenebilmesi için isteğe bağlı olarak değiştirilebilir yapıda beş derslik planlar bulacak. Kitapta ayrıca öğretmen ve öğrenciler için ek kaynakların yanı sıra önemli notlar, anahtar sorular, video linkleri, kitaplar ve etkileşimli alıştırmalar da mevcut...Jolanta Okuniewska, 13 numaralı İlkokul, Olsztyn, Polonya
Öğretmenlik mesleğinin günümüzdeki en temel görevlerinden biri dünya vatandaşları yetiştirmek. “Dünyayı İyileştirmek için Öğrencileri Altmış Ders ile Güçlendirmek”, öğretmenlere dünya vatandaşlığı eğitimi vermelerinde yardımcı olacak mükemmel bir araç olmanın ötesinde, aynı zamanda insani ve demokratik değerlerin yegane koruyucusunun okullar olduğunun da kesin bir kanıtı...Fred van Leeuwen, Uluslararası Eğitim Genel Sekreteri
Öğrencilerini küresel vatandaşlar olmaları yönünde geliştirmeyi isteyen, işi başından aşkın öğretmenler burada sunulan yenilikçi ve ilham verici dersleri kullanarak amaçlarına kolayca ulaşabilirler. Profesör Reimers ve öğrencileri, biz asli “öğretmenlik” görevimizi yerine getirebilelim diye, işin ağır kısmını tamamlamışlar. Her sınıf için 5 ders ve okullar için 13 adımlık plan sayesince, mesleğe yeni başlayan öğretmenler bile küresel eğitimcilere dönüşebilir...Elisa Guerra, Kurucu ve Öğretmen, Colegio Valle de Filadelfia, Meksiko
Küresel ısınmadan ekonomik eşitsizlikteki büyümeye, en acil sorunlarımızın hepsi küreseldir. Eğer bu sorunlarla etkin bir şekilde mücadele edeceksek, gençlerimizin dünya vatandaşlığının gücünü ve bu güçle birlikte gelen sorumluluğu anlaması gerekmektedir. Dünyayı Güzelleştirmeleri için Öğrencileri Hazırlamak, öğretmenlere 21. yüzyılın dünya vatandaşlarını yetiştirmek için sınıflarında kullanabilecekleri öğretim programı, eğitim stratejileri ve ders planları gibi pratik araçlar sunuyor...Randi Weingarten, Amerikan Öğretmenler Federasyonu Başkanı
Bu kitap vatandaşlık becerilerini geliştirmek isteyen öğretmenlere, öğrencilere ve eğitim camiasına yol gösteren araçlar sunuyor. Dünya vatandaşları yetiştirmeyi hedefleyen bu öğretim programı, dünyanın mevcut siyasal durumunun yol açtığı pek çok sorunla baş etmeye yardımcı olabilir. Ayrıca bu nesli eğitmek için geliştirmemiz gereken düşünce biçimi konusunda da bize yardımcı oluyor...Cecilia Maria Velez White, Jorge Tadeo Lozano Üniversitesi Rektörü ve Eski Eğitim Bakanı, Kolombiya
Okulları dünya vatandaşlığı eğitimi yönünde acilen harekete geçmeye çağıran bu kitap, her sınıf seviyesindeki öğretmen için uyarlanabilir derslerden oluşan, anlaşılır bir seçki sunuyor...Noah Zeichner, Toplumsal Araştırmalar Öğretmeni ve 2015 Küresel Öğretmen Ödülü ilk 50 Finalisti, Seattle Devlet Okulu
Öğrencilerin doğal kaynaklara -özellikle de bitki kullanımına- dair farkındalıklarını geliştirme yaklaşımının, etkin bir iletişim ve öğrenci tercihleri eğitimi uygulamasına ustaca dahil edilmiş olduğunu görmek çok güzel! Bu dersler öğrencileri, çevre problemlerine yönelik çözümleri tetikleyerek dünyayı iyileştirmeleri yönünde güçlendiriyor...Naomi Volain, 2015 Küresel Öğretmen Ödülü ilk 10 Finalisti, NASA Eğitmenler Ağı Astronot Öğretmeni
Uluslararası sorunlarla ilgili küresel farkındalığın ve eleştirel düşüncenin her zamankinden daha önemli olduğu bu zamanda, Dr. Raimers mükemmel bir kaynak geliştirmiş. Bu kitap, küresel sorun çözücüler yetiştirmek ve tüm öğrencilerin dünyayı iyileştirmede eğitimin gücünü görmelerine yardımcı olmak isteyen eğitimcilere ihtiyaç duydukları şeyi sunuyor...Michael A. Soskil, Wallenpaupack South Bilim İlkokulu Baş Öğretmeni, 2017 Pennsylvania Yılın Öğretmeni ve 2016 Küresel Öğretmen Ödülü ilk 10 Finalisti