31 Mart 2021

Döner kebab dönmez olsun - Arif Dino

https://pbs.twimg.com/media/DqvbNC-WwAAkbD6.jpg

2+2=4
Biri yer Biri bakar Kıyamet ondan kopar Bakan bir değil Kıyamet Kıyamet ondan kopar

Beddua
Döner kebab dönmez olsun

Berhayatız
Canavar düdüğü gibi Naramızı atıyoruz. Akbaba çınaraltında leş yesin Hamdolsun hayatdayız!

Bir Varmış
Yok´u Yok eden Var oldu : akıl Renkten,sesten,rahiyadan Mest oldu akıl, Kendini inkar etti. His,sevgi,aşk yolunda Yok´a döndü akıl, Yok´a vardı. Yok´un yok´u var: Varlık. Var´á vardı akıl, Yok´dan bir kadın, Var´dan bir erkek. Çok çocukları oldu, Rivayete göre Bahtiyar yaşadılar.

Boğaziçi
Geceler Gemiyle dönmez Hey!!! Telli pullu gelinler.

Çukurova
Çukurova sabır ovasıdır Lokmasını Göç edenleri bilir Yakmasını yıkmasını boğmasını bilir. Çukurova sabır ovasıdır

El Fatiha
Gülmeler,sevinç Ağlamalar,keder Sonu ölüm Annem öldü

İbrani Üçlüsü
En güzel Sülamlıların kutsal Yahud korusunun çiçeği kokundan yayılır ve yeniden doğar tapınak kaynak ve defne ve senden gelip benden uyanan ritmin dansın şehvetin çünkü dudağın yansıtmakta kana bulanmış altın tepsisi Salome'nin.

Masal
Asaf Halet Çelebi´ye

Eskiden Çok eskiden Ben senin kölendim Aşktan yanan bir kölendim Bir serinlik tesellisi buluyordum Kirpiklerinin gölgesinde. Bir köle başımız vardı. Benim Sana Aşkımı sezmiş olacak ki Kırbacıyla dövüyordu. Her vuruşu Bana Senin bir busen gibi geliyordu. Ve Öldüm "Eskiden Çok eskiden."

Matematik Şiir Gözlerin
iki matematik nokta iki büyük yuvarlar siyah iki göz siyah simsiyah genede siyahlığı olmayan kızkardeş gözleri sevgili gözleri donuk yuvarlaklar kenetlenen baş döndürücü bir yarışta en büyüğe doğru en küçüğü doğru yakalamak için sonsuzluğu

Ölüm Şiiri
Yaşamın gürültüleri suskunluklarını bulandırdı buna gülüyorsun simdi çünkü boş kafanda yer alan yanlızca tutsaklık