09 Ekim 2020

‘God is a concept by which we measure our pain.’ – John Lennon

John ve Yoko
 Yoko'suz olabilirim. Ama olmak istemiyorum. Yeryüzünde benim onsuz olmamı gerektirecek hiçbir şey olamaz, hiçbir şey. Ve her zaman birlikte olmayı istiyoruz. İkimiz de birbirimizsiz olabiliriz, ama niye olalım. Sevgiyi gerçek sevgiyi hiçbir şey için feda edecek değilim, ne kahrolası bir fahişe için, ne bir arkadaş için, ne iş için. Çünkü geceleri yalnız kalır insan. Yatağına grupçukları almak istemezsin. Hiçbirimiz böyle kalmak istemeyiz. Bu iş böyle yürümez. Bir şarkıda söylediğim gibi -Her şeyi gördüm yaşadım ve anladım ki; hiçbir şey sevdiğin bir insanın sana sarılmasından, sana destek olmasından iyi değildir.
 
 ‘God is a concept by which we measure our pain.’– John Lennon, 1970
' Tanrı, acımızı ölçtüğümüz bir kavramdır.'
 
 *
    ‘A conspiracy of silence speaks louder than words.’ - Dr. Winston O’Boogie ( John Lennon'un takma ismi)
 
 TIK