04 Mart 2015

Ben şaka yaparken hep gerçekleri söylerim; çünkü gerçekler aslında dünyanın en gülünç şakalarıdır...Bernard Shaw

Bazen insanın en büyük hatası, yüzüne gülen herkesi, kendisi gibi sanmasıdır...Paulo Coelho

Bir insanın yalan söylediğini fark edince, ne kadar değersiz biri olduğunu, yalanına devam etmesine izin vererek gösteriyorum!...Tom Robbins

Bazı insanlar her şeyi olduğu gibi görür ve ’ Neden? ’ diye sorgular.Ben ise her şeyi asla olmadığı biçimde hayal ederim ve ’ Neden olmasın? ’ diye sorarım...Bernard Shaw

Başkalarının senin hakkında ne düşündükleri konusunda endişe duyduğun sürece, onlar senin sahibindir...Neale Donald Walsch

Başkalarını yargılamak için acele etmeyin. Yargılamaktan kaçının. Diğer kişinin "yanlış"ı dün sizin "doğru"nuzdu; diğer kişinin hatalarını geçmişte siz de yapmıştınız, bugün düzelttiniz. Kendi seçimlerinizin ve kararlarınızın da başkalarının seçimleri ve kararları kadar "acı verici", "zararlı", "bencil" ve "affedilmez" olduğunu görün...Neale Donald Walsch

En güzel şeylerin,  bu dünyaya sırf bizi denemek için, büyük ödülü almamızı daha da zorlaştırmak için getirildiğine inanmıyorum. Boşluğun güvenliğini de istemiyorum.  Hayatı bu kılığa sokmak insanlara da tanrılara da yakışmaz...Parfümün Dansı -Tom Robbins