5 Eylül 2016 Pazartesi

Kağıt

Kağıttan ayrılıyorum, burda terkediyor beni yurdum, burdan ötesi zarfını ağırlaştırıyor son defa yerine çok yazılmış bir mektubun, kestim dallarını çünkü arkadaşlarımın eski sözlerimin yetişemeyeceği bu kayık nasılsa taşır beni, nasılsa benden once de varılmış o sahili bulurum, varsın karşıma çıksın peşinde olduğum şehir, benim de suçum bu olsun, kağıttan daha ağır olamaz ya, ev ödevi gibi oturduğum şehirlerdeki yokluğum: şehrin mektubu gelme bana elveda Gözdemi bir cümle daha terkediyor - o cümleyi çocukluğum için kurmuştum- çocuk ki kaybolmuş bir şiirin nakaratıdır onu terkediyorum, beklemediğim bir mektubu terkeden ve terkederken beni ıssız adası arkadaşlığın, bu gövdeye taşınacak eski bir ruh arıyorum, bu kağıttan kaygıyı susturacak ağır bir söz arıyorum, çoğu bana sayılsın, boş kalsın kağıtta bir yerim varsa Boşluğuna kıyacağım ne kaldığı kağıttan başka?